Mac

Discussion in 'Bugs & Technical help' started by Line196e, Dec 9, 2013.

1.  
    Line196e

Line196e New Member

Hej
    Kan vi spille spillet på Mac?
  2.  
    AdminLykke

AdminLykke Community Manager Staff Member Administrator

Hej Line
    Desværre kan man ikke spille My Horse Friends på Mac. Du kan se, hvilke krav der er til din computer for at du kan spille det her:

http://myhorsefriends.dk/wiki/tekniske-faq/

Som du ser, skal man have Windows vista, 7 eller 8 for at kunne køre spillet på grund af den høje grafiske kvalitet.

Der findes et program på Mac som hedder Bootcamp. Jeg har hørt, at man måske kan køre My Horse Friends der, hvis der er en Microsoft applikation - men jeg skal advare dig om, at spillet vil være langsomt og nok også hakke lidt i det. Ud over dette kan det være, at kvaliteten ikke er helt, som den ellers er.
    • Medalje Medalje x 1
  3.  
    Hoolsique

Hoolsique New Member

Can you play this game on a Mac computer?
  4.  
    Hoolsique

Hoolsique New Member

Oh nevermind
  5.  
    HeleneK

HeleneK New Member

Jeg håber virkelig, at der kommer en måde, hvor man kan spille det på Mac. Da jeg startede med at spille spillet, havde jeg en Windows men siden har jeg fået Mac. Min gamle computer er gået i stykker, så nu kan jeg ikke længere spille spillet:([horse5]
  6.  
    TSMChannel

TSMChannel New Member

Hej, jeg er ked af du ikke har en Windows-pc længere.
    Der er en måde at spille spillet Mac, men du bliver nødt til at installere BootCamp (et program, der lader dig installere Windows som et separat operativsystem). Der er nogle chancer i spillet vil arbejde.
    Måske kan du tjekke nogle tutorials på YouTube for at se, om du kan gøre det. Jeg har ikke en Mac, men jeg ved, det er muligt.

:)

Share This Page