Nu kan du snart prøve My Horse Friends

Discussion in 'News' started by AdminLykke, Nov 21, 2013.

1.  
    AdminLykke

AdminLykke Community Manager Staff Member Administrator

Hej med dig :)

Nu varer det ikke mange uger, før du har mulighed for at prøve My Horse Friends spillet :)

Prøveversionen af My Horse Friends er gratis, og du starter samme sted, som i det første spil: Stella og den nervøse hoppe.

Du får også en hest og kan ride rundt, øve spring, passe og pleje din hest og lave små opgaver.

Ønsker du herefter at spille mere og have flere opgaver, kan du købe spil 1, som udkommer før jul, og i 2014 kommer spil 2, 3 og 4 også.

Når du har downloaded prøveversionen af My Horse Friends spillet, er det lige meget, hvilket spil, du køber først. Du kan altså godt købe spil 4 først, hvis du ønsker det - eller købe spil 4 og derefter spil 1. Hver gang du køber et nyt spil lægges det sammen med dit grundspil, så du til sidst kan udvide din verden til en stor hesteverden :p

Der bliver også hele tiden udviklet på spillene og her på forummet vil skrive om de opdateringer, der kommer og lave masser af konkurrencer og events.

spilbanner.jpg

Det første spil foregår på Stellas bedsteforældres farm, og hedder 'Stella og den nervøse hoppe'.
    Spil nummer to foregår i skoven og hedder 'Stella og det forsvundne testamente'
    Spil nummer tre foregår på stranden og i den lille fiskerby og hedder 'Stella og den forgiftede hest'
    Spil nummer fire foregår på en western-ranch og hedder 'Stella og Western-ranchen'

Du får nye heste i hvert spil, som du beholder og kan ride rundt på i alle spilversionerne.

Jeg GLÆDER jeg mig rigtig meget til, at du kan prøve spillet [HAPPY]

Mange hestehilsner
    Admin
    [Horse4]
    • Synes om Synes om x 1
  2.  
    Sara

Sara New Member

Glæder mig til at prøve det! [HAPPY]
    • Synes om Synes om x 1
  3.  
    AlexandraAlways

AlexandraAlways New Member

Nice!!! I think I will buy the first game at first! But what does "Stella og den nervøse hoppe" mean in english? "the nervous jumper" or "the nervous mare"? :D
    • Synes om Synes om x 1
  4.  
    AdminLykke

Translated it's 'Stella and the nervous mare' :D
  5.  
    AlexandraAlways

Oh okay! God, that is so exciting! I will buy that game! :)
    • Synes om Synes om x 2
    • Medalje Medalje x 1
  6.  
    AlexandraAlways

Can you ride the horses that stands in the paddock in the first games picture? Or maybe thats a secret heheh ^^
    • Synes om Synes om x 1
  7.  
    AdminLykke

Hvert spil har en historie. Men grundhistorien er, at Stella arbejder på sine bedsteforældres store hestefarm og hjælper til med at pleje og passe hestene. De heste, som står omkring i foldene på gården, er heste, som er i pleje på gården. De heste, Stella rider på, er heste hun får ansvaret for - for eksempel den nervøse hoppe =)
  8.  
    AlexandraAlways

Oh, okay! Wow, thats awesome :D
  9.  
    Leas

Leas New Member

Jeg kan ikke spille det og jeg har betalt for "stella og det forsvundne testamente" og så kan jeg ik spille spillet og nu VIL jeg altså ahve de 129 kr tilbage..!!!!!
  10.  
    Leas

Leas New Member

11.  
    TSMChannel

TSMChannel New Member

Share This Page